DM 2 - Data mining.
Zrozumienie, ocena jakości i przygotowanie danych do modelowania

szkolenia analizy danych okazały się być dobrą inwestycją, która nie tylko zwiększa kwalifikacje pracowników, ale także przekłada się na lepsze wyniki naszej pracy
Marcin Jarnicki
Analityk Rynku,
Dział Marketingu Strategicznego,
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej

Formularz zgłoszenia na szkolenie     on-line        pdf 

przeznaczenie kursu
Jest to drugi z serii kursów data mining. Kurs ten koncentruje się na szczegółowym omówieniu zagadnień związanych z przygotowaniem danych na potrzeby budowy modeli predykcyjnych. Budowa modeli powinna być poprzedzona dogłębnym zrozumieniem znaczenia danych, oceną ich jakości oraz relacji w nich występujących. Konsekwencją zrozumienia danych jest możliwość właściwego ich przygotowania na potrzeby prowadzonych analiz. Te dwa zagadnienia, tzn. zrozumienie i przygotowanie danych, stanowią główny temat tego szkolenia. Kurs ten jest adresowany do wszystkich osób niezależnie od obszaru wykorzystania data mining, które chcą pogłębić wiedzę za zakresu przygotowania danych analitycznych. Danych, które mogą być wykorzystanie nie tylko na potrzeby data mining, ale także raportowania z użyciem systemów BI.
korzyści wynikające z ukończenia kursu
Pozyskanie wiedzy na temat sposobów podejścia do zrozumienia danych i ich przygotowania z wykorzystaniem narzędzia PS CLEMENTINE PRO / IBM SPSS Modeler.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Znajomość podstaw obsługi programu PS CLEMENTINE PRO / IBM SPSS Modeler i zagadnień związanych data mining w zakresie omawianym na kursie podstawowym.

szkolenia uzupełniające

 MC 2b  Marketing i analityczny CRM. Analityczny wybór grup docelowych do kampanii marketingu bezpośredniego
Dla zainteresowanych budową modeli klasyfikacyjnych typujących klientów do kampanii marketingowych.

 inne szkolenia 
 terminarz szkoleń 
 informacje organizacyjne 
 opinie o szkoleniach