DM 1 - Data mining.
Metodologia prowadzenia projektów, przygotowanie danych i wprowadzenie do modelowania

szkolenia analizy danych okazały się być dobrą inwestycją, która nie tylko zwiększa kwalifikacje pracowników, ale także przekłada się na lepsze wyniki naszej pracy
Marcin Jarnicki
Analityk Rynku,
Dział Marketingu Strategicznego,
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej

Formularz zgłoszenia na szkolenie     on-line        pdf 

przeznaczenie kursu
Kurs podstawowy z zakresu data mining jest adresowany do osób, które chcą wykorzystywać techniki drążenia danych jako źródło wiedzy wspomagające procesy podejmowania decyzji. Kurs ten ma przedstawić data mining w szerszym kontekście i pokazać jego rolę w codziennym funkcjonowaniu firm i instytucji, jako elementu systemu wspomagania decyzji. Uczestnikiem szkolenia może być każdy niezależnie od obszaru zastosowań, kto chce poznać specyfikę projektów data mining i zapoznać się z technikami budowy modeli predykcyjnych.
korzyści wynikające z ukończenia kursu
Pozyskanie wiedzy na temat realizacji projektów data mining i zapoznanie się z technikami modelowania z wykorzystaniem narzędzia PS CLEMENTINE PRO / IBM SPSS Modeler.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Podstawowa znajomość obsługi komputera.

szkolenia uzupełniające

 DM 2  Data Mining. Zrozumienie, ocena jakości i przygotowanie danych do modelowania
Dla zainteresowanych pogłębienie wiedzy z zakresu przygotowania danych i tworzenia danych analitycznych.

 MC 2b  Marketing i analityczny CRM. Analityczny wybór grup docelowych do kampanii marketingu bezpośredniego
Dla zainteresowanych budową modeli klasyfikacyjnych typujących klientów do kampanii marketingowych.

 inne szkolenia 
 terminarz szkoleń 
 informacje organizacyjne 
 opinie o szkoleniach